Arrangementer

Kommende arrangementer

Tid og sted: , Kristen Nygaards sal (5370), Ole-Johan Dahls hus/ Zoom

Doctoral candidate Hannah Schupfer at the Department of Informatics, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, is defending the thesis Legitimacy challenges during sustainability transitions: How fossil fuel incumbents respond to the rising sustainability pressures for the degree of Philosophiae Doctor.

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

Institutt for informatikk har den glede å invitere alle kandidater som har fullført eller skal fullføre sin mastergrad i løpet av vårsemesteret 2024 til en seremoni for å feire.

Tid og sted: , Ole Johan Dahls hus

Jentedagen er for alle som identifiserer seg som jenter. Hvis du er usikker, så er du hjertelig velkommen! Tilbudet gjelder deg som starter på ett av våre bachelorprogrammer eller årsenheten høsten 2024.

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

Velkommen som student på bachelorprogrammene og årsenheten i informatikk. På det obligatoriske velkomstmøtet får du viktig informasjon om studieprogrammet ditt og de første ukene dine som student.

Tid og sted: , Tentative datoer

Forkurset i informatikk er opprettet for å gi en mykere studiestart for nye programstudenter og undervises i Sophus Lies auditorium etterfulgt av lab i Ole-Johan Dahls hus. Du lærer å arbeide selvstendig på egen laptop og IFI-maskiner med å administrere, redigere og kjøre Python-programmer.